عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت
سرخط خبرها

عرضه برنج و شکر با قیمت مصوب (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۱۹۹۵
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
عرضه برنج و شکر با قیمت مصوب (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از عرضه برنج و شکر با قیمت مصوب خبر داد و گفت: توزیع کالا‌های اساسی مانند روال سابق انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا کنگری در پاسخ به چرایی افزایش قیمت برخی از کالا‌های اساسی در روز‌های اخیر گفت: با توجه به تعطیلات عید توزیع برخی از کالا‌های اساسی به درستی انجام نشد و همین موضوع منجر به افزایش برخی اقلام در بازار شده است.

وی افزود: در حال حاضر توزیع کالا‌های اساسی مانند روال سابق انجام می‌شود و بازار به ثبات رسیده است.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: در کالاهایی، چون برنج و شکر مشکلی وجود ندارد و عرضه آنها با قیمت مصوب است.

وی در ادامه گفت: وزارت جهادکشاورزی هر کیلو شکر را با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان به بنکداران می‌دهد. بنکداران نیز با قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌دهند و آنها نیز موظفند با رعایت قیمت مصوب هر کیلو ۲۸ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسانند.

کنگری تصریح کرد: برنج هندی نیز با قیمت هر کیلو ۳۳ هزار تومان در اختیار بنکداران قرار می‌گیرد که باید با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به دست مصرف کننده نهایی برسد. برنج پاکستانی نیز با قیمت هر کیلو ۳۵ هزار تومان به بنکداران تحویل داده می‌شود که در نهایت با قیمت ۳۸ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی همچنین افزود: نظارت بر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز بر اساس آمار تراکنش آنها است تا مشخص شود دقیقا با چه قیمتی اقلام به فروش می‌رسد. اگر چه بازرسان اتحادیه نیز نظارت‌های لازم را بر بازار دارند تا قیمت‌ها بالا نرود و همچنین با گرانفروشی نیز برخورد خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص حبوبات نیز گفت: قیمت حبوبات در بازار آزاد متفاوت شده است. وزارت جهادکشاورزی به آن ورود کرده و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->